מחפשים מתקין דקים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

דקים בבאר יעקב

אם אתם מתעניינים בשירות של התקנת דקים בבאר יעקב, אנחנו נלווה אתכם ונסייע לכם לצלוח את הפרויקט עד להתקנת הדק. אילו סוגי דקים קיימים וכמה זה יעלה לכם? דקים פלוס עם כל התשובות.

בניית דקים בבאר יעקב: מה האפשרויות שלכם?

מתעניינים בבניית דקים בבאר יעקב? כיום בשוק יש מגוון רחב של סוגי דקים, אך אין ספק שאלה הנפוצים והמומלצים שבהם:

  • דק אורן: דק אורן הוא אמנם לא הדק הכי איכותי בשוק, אך הוא בהחלט מספק תמורה מלאה למחיר שלו. צבעו של הדק הזה הוא בהיר יחסית ויש לו טקסטורה מחוספסת וטבעית. בנוסף, את הדק הזה ניתן לצבוע בכל צבע שתרצו, שזה יתרון גדול. יחד עם זאת חשוב שתדעו שדק אורן נוטה להתבלות מהר יותר ביחס לסוגים אחרים.
     

  • דק איפאה: איפאה הוא עץ איכותי מאוד מכיוון שהוא דחוס וכבד. לכן, הוא עמיד מאוד בפני פגעי מזג אוויר ומים. התחזוקה של דק האיפאה היא נוחה מאוד אך יחד עם זאת חשוב שתדעו שהמחיר שלו יקר יותר ביחס לסוגים האחרים.
     

  • דק במבוק: דק במבוק הוא דק חזק ועמיד מאוד בפני מים ולכן הוא מושלם לבריכות. התחזוקה של הבמבוק נוחה מאוד והוא נחשב לאסתטי בצורה יוצאת דופן, לכן גם המחיר שלו יקר יותר.
     

  • דק סינטטי: דק שעשוי משבבי עץ טחונים שאותם מערבבים עם דבקים שונים. הוא מגיע במגוון רחב של צורות ומרקמים והוא כמעט לא דורש תחזוקה כלל. הוא אמנם יקר יחסית, אך היתרונות שלו שווים את המחיר.

 
מתקין דקים בבאר יעקב

מהו מחיר בניית דקים בבאר יעקב?

מיד נצרף לכם מחירון התקנת דקים מומלץ, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים לפני שאתם מזמינים מתקין דקים. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר, קבלו עד 3 הצעות מחיר משתלמות להתקנת דקים בבאר יעקב ותחסכו לא מעט כסף.

 

מחיר בניית דקים בבאר יעקב:

 

מחירון דקים בבאר יעקב

מחיר התקנת דק אורן

המחיר כולל את הדק עצמו ואת ההתקנה.


280 - 400 ש"ח
מחיר התקנת דק איפאה

המחיר כולל את הדק עצמו ואת ההתקנה.


600 - 700 ש"ח
מחיר התקנת דק במבוק

המחיר כולל את הדק עצמו ואת ההתקנה.


600 - 700 ש"ח
מחיר התקנת דק סינטטי

המחיר כולל את הדק עצמו ואת ההתקנה.


250 - 350 ש"ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

כיצד מבצעים בניית דקים מעץ בבאר יעקב?

אלה השלבים של בניית דקים מעץ בבאר יעקב:

תחילה, מתקין דקים בבאר יעקב יחפור בור גדול באזור ההתקנה של הדק. לאחר מכן, הוא יכניס לבור קורות עץ שתפקידם להוות את הבסיס היציב לדק. כעת הוא יבצע יציקת בטון לאורך כל הבור וימתין לייבוש מלא שלו. בשלב הבא הוא יניח יריעת ניילון גדולה שתמנע מצמחים לצמוח מתחת לדק. זהו, כעת מתקין דקים בבאר יעקב יוכל לבצע את ההתקנה הסופית של הדק עצמו. אגב, התהליך הזה נכון גם לבניית דקים סינטטים בבאר יעקב.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995116

איך מוצאים מתקין דקים בבאר יעקב?

לפני שאתם סוגרים עם מתקין דקים בבאר יעקב, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת והביקורות האמיתיות עליו. רק כך באמת תוכלו לדעת שמדובר במתקין דקים מקצועי ואמין שגובה מחירים הוגנים.